Farbror =D

Jag har inte orkat skriva något inlägg, fastän jag hade sagt att jag skulle, har bara varit lat, haft ledigt i 3 dagar nu också och vill ha mer =P Jobbet visar sig vara tufft (inte som om jag trodde att det skulle vara enkelt) men svårigheten med telefonförsäljning är egentligen inte kunderna. Teamledarna säger alltid att varje kund är ett sälj, det är vi försäljarna som avgör om vi får ett nej eller ett ja. Svårigheten är alltså dig själv, inte jobbet eller kunderna fast det beror naturligtvis på vad du säljer xD

Hur som helst, now to the good news! Jag ska bli en farbror!!!!!!! ^^ omg omg, brorsans fru är på smällen (lol)!
Jag som älskar bebisar också, bara att ha en i familjen är så jävla underbart men att det också ska vara min brorsson? ^^
Can't wait, oh please god, gör så att allt går bra och snälla fast forward de nästa 9 månaderna =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0