Finally

Efter 4 eller 5 gånger på jobbet, DÅ fick jag börja ringa och försöka sälja till folk. Fan vad ivrig jag var =D
Idag så fick vi våra användarnamn och kunde börja med våra samtal och i början så var det dåligt naturligtvis, precis som alla andra sagt att det skulle vara. Men det gäller att ha självförtroende och tålamod, precis som våra teamledare sa. Det tog inte långt tid efter lunch då jag fick min första napp men tyvärr så fick kunden kreditavslag =( Men sedan så sålde jag direkt 2 st!! ^^
Den ena fick jag 500~ provision för eftersom jag sålde en tvilling och den andra fick jag 200~ för =D
Chefen var imponerad och samma med alla andra teamledare, bra gjort för första dagen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0