Fishin'

Precis kommit hem ifrån en fisketur med familjen, det var roligt =)
Först så fick vi en ordentlig brax, sen en liten mort och sen en ål ifrån ingenstans! w00t w00t O_o Det var vår första ål någonsin och den var jääävligt creepy, otroligt stark också.

Men det som gjorde mig glad, mer än fisket, var vägen dit och tillbaka, för jag såg nämligen bondgårdar! ^^
Bondgårdar is the shit, jag lovar, skulle jag äga en bondgård så skulle jag vara den lyckligaste mannen i hela världen! What's not to like?, man har djur, man kan odla allt möjligt och det bästa med det hela; Du äger det. Det är ditt, ingen jävel kan komma och störa dig. Det är stort och grönt och jag har en svaghet för sådana slätter. Det är bra arbete, en hel del fysiskt, så som arbete borde vara och man kan göra ett levebröd utav det =)

Vissa tycker kanske att isoleringen är jobbig men bilden som jag fick i huvet visade att jag hade en viss person med mig där *host* >_> Fast även med isoleringen och även om jag var ensam så är jag en sån person, det skulle inte påverka mig.
Ja fan, en bondgård. Jag lovar, bli inte förvånade en dag om jag kommer köpa mig en eller åtminstone jobba på en ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0