Freerice

Jag fick reda på den här sidan av Bahlool, jag körde den idag för typ 4 timmar sen och körde den igen för en liten stund sedan och jag måste säga att jag blev kär i sidan.
Freerice hjälper dig att uttöka ditt vokabulär, lära dig nya ord samtidigt som du skänker ris till fattiga människor som behöver mat. Svarar du rätt på ett ord så doneras automatiskt 20 riskorn, och så fortsätter det nästan oändligt!

Jag blev nyfiken på sidan och läste nyss om hur det hela funkar och det är fan den mest brillianta idén någonsin och tänk på att det här är för en god sak, det är välgörenhet och du behöver inte ens betala något och nej, du får till och med lära dig nya ord på köpet! ^^

Jag lägger nu en länk till sidan på bloggen så att folk kan alltid hitta dit =)

Fixat 4100 riskorn nu + mina 3800 innan =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0