Good times

Idag har det varit en såndär produktiv och meningsfull dag, en sån som får en att känna sig bra och duktig ^^
Först drog jag iväg till skolan för en check-up på hur det kommer gå i skolan, sen kom jag hem, åt och drog iväg till hampan ^^
Den här gången så tog jag tyvärr inga bilder på hans goja Albert, men han var lika gullig och rolig som alltid =D Jag fick också låna några böcker av hampan (jag vet verkligen inte vad jag skulle ta mig till utan den jäveln =P), jag kommer njuta av att läsa de!

Sedan kom jag hem och fick tacka nej till grabbarna som frågade om jag skulle ut, jag var behövd här hemma lite, plus att brorsan och hans fru har kommit hit för att hälsa på och stanna över helgen så som de brukar men inte gjort på senaste tiden, så det var ett tag sen. Och nu klippte jag nyss klart honom med (blivit familjens frisör, har klippt alla nu, haha ^^)
Sen så är det jobbet som väntar på mig på måndag, är fortfarande väldigt taggad för det, vill börja och se vart jag kommer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0