Relationship material

Det är ofta jag skriver något efter att jag insett saker, ibland efter att ha tänkt till. Det här inlägget är av den första sorten =P
Jag har insett att den idealiska kvinnan, för mig, är en irakier =P (nooh wei!), thing is, förut så var jag väldigt öppen, jag brydde mig inte hur tjejen skulle vara, vart hon kom ifrån, så länge man är lycklig med den personen. Men efter att  ha sett brorsan och hans fru, efter bara 4-5 månader tillsammans se hur hon tar hand om honom, hur lyckliga båda är så vet jag bättre. Besides, jag hade försökt innan och det gick inte så bra ;D

My point is, jag vill också få sån hängivenhet, omtanke och respekt som (om vi ska vara helt ärliga här) saknas i stort sett i svenska förhållanden (och nu pratar jag ifrån en arabisk synsätt, vår uppfattning av respekt och omtanke är väldigt djup).
Våra kvinnor är, helt klart, utan jämlike. They're wife-material =P Redan när de är små lär de sig att vara goda fruar, och männen likaså. Besides det är känt att; "Behind every good man, there is a good dame" ^^
En konstig sak med mig (eller kanske fler?) är att jag älskar min fru. Nej, jag har ingen men redan nu älskar jag henne, jag gör det bara genom att hon har positionen som min fru, så hur kommer det vara när jag väl lärt känna henne?

Spring inte runt och fantisera om hur det ska bli, stick with what you know. What is safe, även om det är kanske svårt att uppnå, because with time, you will =)


Kommentarer
Postat av: Bahlool

vad var det jag sa ;)...det där med omtanke slog du på huvudet...

2008-06-17 @ 19:23:37
URL: http://bahlool.blogg.se/
Postat av: Willikins

Det är ju sant fy fan =P

2008-06-17 @ 19:25:52
URL: http://willikins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0