Studenten

Var idag och det var galet, yes, galet summerar den händelsen otroligt bra.
Jag kommer inte skriva om hur det var eller hur jag kände/känner för det, eftersom det var så mycket som var bra och så mycket som var dåligt att jag försöker förtränga hela tanken och idén bakom studenten. Och för att vara ärlig, så tippar det just nu åt det sämre.

Tyvärr så sa jag inte hej då till....någon faktiskt =/, och det pga det som fått den här dagen att inte vara så lyckad för mig. Men det var också den här dagen som fick mig att inse vilka mina kompisar är och vilka som inte är det, jag fick se vem som brydde sig om mig och vem som inte gjorde det, och det alltid återkommande, känslan av att jag hörde inte hemma.
Jag kände mig fortfarande ensam, även med kanske 1500~ personer runtomkring, men de som kom för mig kommer jag aldrig glömma ^^

Ni som jag aldrig kommer se, jag kommer sakna er för jag vet att ni är goa =), ni som jag fortfarande kommer se, vi ses snart! =)

P.S
Jag kommer fortfarande gå i skolan ett litet tag till, kanske 1 period, högst 2 eller ingen alls, kanske bara några veckor, vi får se. Det jag vill säga; Känslan av studenten och att aldrig gå i skolan mer gäller inte så bra för mig =P ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0