Where I belong

Jag var nyss i skolan för att kolla när jag börjar igen efter sommarlovet, vilka kurser jag ska läsa, vilken mentorsgrupp jag har osv, och så träffar jag sarmad ifrån ingenstans =D
Så fort jag gick in där, sä blev allt bra igen. Jag förstod fortfarande inte hur stort det var att ta studenten och sluta skolan, just den skolan, att inte dra dit varje vardag. Ni förstår, det är inte för att jag känner mig osäker utan skola, inte för att jag tycker att jag fortfarande måste gå i skolan, utan det är pga just den där skolan. Jag kunde inte hjälpa att bli kär i den, den är bara för bra och tanken att inte se den längre är...heartrending =P

Det är därför jag har bestämt mig att bli lärare där och lära ut de bästa 2 ämnen jag vet; Engelska och Religion ^^
Fast det lilla besöket var lite misslyckat eftersom min sio är sjuk idag, får dra dit någon annan gång =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0