A call in the night

Mitt under natten, kl 2.30 för att vara exakt =P, så väcks jag av mobilen som ringer. Det är min kompis Hampan! ^^
Jag svarar och tänker för mig själv varför han ringer så sent men det tog inte långt tid förräns jag fick svar på det. Han var nämligen småfull och det var just ett såntdär full-samtal som man brukar höra om =D

Haha, jag har absolut ingen kontakt med alkohol förutom genom parfym =P, så jag vet inte ens hur fulla människor beter sig, även om det kan variera från person till person. Jag har bara pratat med en full person 1 gång förut i mitt liv och det var i nyår när jag var på väg hem, men till skillnad ifrån den där gången då det bara var en bekant, så var det här en kompis och samtalet var nästan precis som ett vanligt förutom att vi gick in på lite allvarligare saker än det vi brukar prata om, haha ^^
Det jag vill säga med det här inlägget är ett stort fet I Love You! till Hampan ^_^
Det är svårt att förklara och jag borde kanske inte lyssna helt och hållet på det som sägs av en lite full person, men jag känner hampan och vet hur det är.

Thx for the call bro, även om du väckte mig =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0