Broken

Noooo, data paja ='(
Den har förvisso varit trög och seg, hårddisken full och behövde omformateras men eftersom vi hade skickat in den hos en kompis som fixade den åt oss, så kan vi inte själva omformatera den, måste ta den tillbaka till honom.
Nu startar inte windows, utan den är på en nästan oändligt loop där datorn startar om hela tiden innan den startat egentligen, make any sense? =P

Så nu får jag använda brorsans nya data eftersom det var han som paja min =P men jag får kanske inte så mycket tid eftersom han vill själv använda den när han inte är på jobbet.
Får ta och reparera min så snabbt som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Bahlool

har själv också problem med min dator lol..man är så beroende

2008-03-15 @ 21:52:25
URL: http://bahlool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0