Doom and Oblivion

Jag tänker ofta på hur det är att leva i den här tiden. För vårt samhälle och vår miljö är fundemental när det gäller vår livssyn, attityd eller livsåskådning.
En sak vet jag; Det var mycket enklare förr!

Hur långt tillbaka menar jag med förr? innan första världskriget i alla fall och skulle jag få välja när i historien jag skulle vara född så skulle det vara under Profetens tid, någonstans runt 600-talet ^^
Think about it!, det fanns aldrig bilar, ingen skräpmat som alla blir tjocka på, ingen korruption, inga 10-åringar som går runt och dricker sig fulla. Och ingen skola!!! ^^

Kolla på världen just nu. Vart är vi på väg?
Vart man än vänder sig så ser man korruption, mord och svek. Och dom som säger sig stå för frihet och rättvisa (USA), sprider själva terror. Här har ni beviset.


  Och det här är bara en valp, tänk vad dom gör mot människor?


Vart är världen på väg?
Inte nog med alla de här orättvisorna, nej världen bara står och kollar på.
Till och med Jorden har vänt sig emot oss för miljön och växthuseffekten är ett lika stort hot som en pistol riktad mot huvudet.
This world is destined to fall. Doom And Oblivion.
Ni kanske tror att jag är värsta depp-barnet eller sånt, no, jag bara säger sanningen och det uppenbara.
När människor står och kollar på medans en person är döende, ja då är det illa.

(skrev det här inlägget mycket bättre men internet tröga upp sig och det försvann >_<)


Kommentarer
Postat av: Bahlool

sjukt

2008-03-15 @ 21:53:31
URL: http://bahlool.blogg.se
Postat av: Fredrik

den där filmen var ju bara helt jävla sjuk

2008-03-18 @ 17:06:06
Postat av: Willikins

tyvärr finns det för många sådana i världen =(

2008-03-18 @ 18:43:08
URL: http://willikins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0