Fobi?

Ok, om det är något jag absolut inte gillar så är det att berätta om mina rädslor eftersom det är en känsla som man helst klarar sig utan, fear is like a disease, yet fear must we have to God.
Fobier alltså, stupid stuff but I can't blame 'em, vissa saker är bara creepy. And creepy is just what I hate. Och för att göra det klarare för er; spindlar! Oh yes, you heard me.

Jag vet inte själv 100% varför men de är så jävla läskiga så det är inte sant! O_o
De är, som jag tjatat, läskiga, håriga och oförutsägbara, precis som araber =P
Förut när vi var små så fångade farsan en spindel i en cola-flaska och hotade med att släppa lös den på oss om vi inte var snälla, THAT is mean! =P
Jag vet att de räddade profeten när han gömde sig i grottan, och hört att det inte är bra att döda spindlar but I can't help it, it's either mer or them >_<
And now, just to show you what I'm talking about; Enjoy!

          Och en sjuk blandning av skorpion och spindel OMG ='(

The Black widow, väldigt giftig, No.1 i hela världen tror jag

Camel spider

Camel spider, vet inte mycket om den but THAT is freakin' creepy, KOLLA huggtänderna! O_O


Kommentarer
Postat av: hkm carl gustaf

asså jag vill bara säga att mgs, det vills säga metal gear solid, (urrrhh fick rysningar av att säga namnet) är det sämsta spelet som finns i hela världen, nej hela universum and beyond. asså den e skiiiiiiiiit dålig. asså jag e kungen tjafsa inte emot. ps great blogg, harry. kepp up the good work. datakunskap rules!!! ds

2008-03-14 @ 22:17:08
Postat av: carl bildt

höhö, aa håller med har väntat på att nån skulle säga det till slut. asså en gång när jag typ spela så komde en snubbesomba ville spela men ja bara "asså det här e mgs" åhanba "usch fan va skitäckligt" o sen vi skicka brev på msn till hidejo kojiimaa(hk) o han bara "aa jag vet, jag va full jag vet inte vad jag gjorde" o vi bara vadå 4 gångr eller?

2008-03-14 @ 22:23:10
Postat av: gamereactor

ja vi på gamereactor ångrar att vi gav den ett högt betyg,vi måste ha vart fulla eller nåt... fy fan va vi måste ha varit packade...

2008-03-14 @ 22:25:13
Postat av: hidejo kojidma (hk)

jag erkänner, det e min son som e 4 bast som har skrivit storyn till spelet, själv skulle jag aldrig släppa ut nån sån skit.

2008-03-14 @ 22:28:39
Postat av: seriös bloggläsare

hahaha du sa "it's either mer or them" mer!!! hahahahahahahahahahah va fan e mer! du måste mena me, you crack me up! im high on crack!!! hamanahamanahamanahamanahamanahamanahamanahamanahamanahamana. yes.

2008-03-14 @ 22:32:45
Postat av: Willikins

HAHAHAHAHAH, you stupid fucktards, jag som trodde att jag fick några vettiga kommentarer och blev glad =P

Loves you all ^^

2008-03-14 @ 23:38:10
URL: http://Willikins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0