Morgonmänniska ^^

Det är vad jag vill vara! =)
Överallt läser jag hur mycket folk älskar att sova, "Det är de BÄSTA som finns!!!!!!" brukar man få höra också =P
Visst, att sova är kanske skönt och så, men inte för mig. En konstig grej med mig är att jag inte kan sova under dagen, gör jag det så vaknar jag helt död, trött som fan och orkar inte med någonting + att det gör det svårare för mig att sova sen när kvällen kommer.

Jag strävar efter att vara en sån person som vaknar kl 5 på morgonen utan att någon/något säger ett pip!! =D
Det är bara så jävla underbart på morgonen, det är en såndär frisk känsla när man är vaken då. Luften är så frisk!, det är sådär småkallt och inte en enda jävel är ute xD
Det sägs också på arabiska att det är dåligt att sova fram till förmiddan, det är inte kheer.
Dessutom så hinner man be morgonbönen i tid och man har alltid en lång dag framför sig att spendera, inte som på kvällen då allt är stängt =P

Vanligtvis sover jag kl 22.00 (även under lovet) och vaknar av mobilen kl 7.15 som jag satt alarm på må-fre =P. Men igår så kollade jag på klockan och den var 23.53, AAAHH! >_<
Drog fort fram min hårda madrass (jag sover på golvet ^^) och somna. Vaknade idag av mobilen som vanligt men gick inte upp eftersom jag har sovmorgon fram till 13.00 =)

Scorpio (10/23-11/21)

A problem might be popping up in or around your home today -- and you can fix it. - Orka =P

Aquarius (1/20-2/18)

You can make today a great day, no matter how much you might be dreading it. - Jaha? =D, jag som var glad att det är tisdag redan från början ^^


Kommentarer
Postat av: Bahlool

Jag vaknar alltid mellan 4 och 7..spelar ingen roll när jag lägger mig kaos hahaha

2008-03-04 @ 19:49:58
URL: http://bahlool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0