NOOOOOO

Nooo!, min mi7bas är totalt sönder nu! ='(
My preacious ring of powa is gone!! >_<

Och det här råkar hända precis när jag börjar må dåligt, precis när mörka, dunkla tankar tar över =/

I can't ruin everything now....Hold on, just hold on, det är inte långt kvar nu.....
HA!, det kommer typ ändå inte gå bort även om jag håller ut tills dess, men det skulle kunna hanteras bättre i alla fall =P

Och jag vet att ni inte förstår (let's keep it that way =P), det här är ett sånt inlägg som bara författaren förstår. Det här är alltså för mig, att skriva av sig hjälper faktiskt

Tillägg:
Haha, så hör jag "I'm a survivor" ifrån brorsans hörlurar =P
True dat, true dat ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0