People aren't who they seem to be

Jag får ofta höra att jag är snäll, väldigt lugn och alltid glad =D
Men det finns saker som folk inte vet naturligtvis, he he =P Haha, nej det är inte som om jag har en hemlig laboratorium where I conduct sinister and inhumane experiments.....ooops! >_<

Det jag vill berätta är att, even though I'm always nice and happy, I could sometimes be a mean bastard ^^
Jag har oturen att alltid lita på folk, jag förväntar mig aldrig något dåligt ifrån någon och skulle någon göra något elakt så skulle jag vara den som med förvånad min och överraskad blick säga; "Why?" And then I rip his head off ^^

Men skulle jag få någon anledning till att vara misstänksam och på min vakt då gäller det att inte försöka göra något skumt =P
Poängen med det här inlägget är att berätta om de lite svåruppfattade tankarna som man inte brukar diskutera.
Att vara självisk är en annan sak som jag har. Inte självisk som i snål eller som i "Nej du får ingen tugummi ifrån min extra påse som har 17 st kvar", utan självisk i andra sammanhang, lite svårt att förklara =P

Men på sistone så har jag varit fööör pålitlig. Var tog den där misstänksamheten vägen? det där ifrågesättande som får en att tänka kring allt.
Paranoia you say? ney! more like Survival instincts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0