Reason for the shortcomings of entries =P

Det är påsklov mina kära läsare, yes men tyvärr så är jag väldigt upptagen just nu.
För det första så har jag plugg att göra, vilket jag kommer säkert inte hinna med vet jag nu =P
För det andra så målas det och tapetseras fortfarande hemma och vi har så mycket saker här, att varje gång vi tömmer ett rum så kan man knappt komma dit man ska utan att krypa under eller hoppa över något. Jag visste inte att det fanns så mycket, prova flytta allt och storstäda på riktigt, ni kommer bli överraskade =P
För det tredje, and this is the best part ;), Brorsan ska gifta sig på lördag ^_^

Därför så har jag inte mycket tid, jag utför ärenden, jag städar, jag ringer folk och så är det kaos här hemma så jag känner mig hela tiden stressad. Men det är skitkul att brorsan kommer gifta sig =D
True att han kommer flytta hemifrån (redan fixat och grejat med hans lägenhet) och kommer sakna honom men jag kommer ändå vara hemma hos honom så mycket att jag får en egen madrass för att sova på därborta =P

So if you'll excuse me dear friends, I have a marriage to run ;)

Kommentarer
Postat av: Bahlool

mabrook we alef mabrook

2008-03-26 @ 06:54:32
URL: http://bahlool.blogg.se
Postat av: Willikins

Tack!
Om jag vet att du skulle komma så skulle jag bjuda dig och hela familjen också, vill ha dig där och dansa för oss ;)

2008-03-27 @ 13:04:12
URL: http://Willikins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0