Syndigt vacker

Fan vad jag är sugen på att skriva av mina känslor just nu men jag har gnällt för mycket innan så =P

Något som jag alltid blir förvånad över är hur vackra och tilldragande kvinnor kan vara. Jag pratar inte nu om att man blir attraherad av någon, inte sexuellt, and no I'm not horny =P
Vare sig man vill det eller ej så dras man till det motsatta könet, inte bara för attraktionen utan också för att de är så annorlunda. Ena könet har det som det andra saknar, de kompletterar varandra helt enkelt (duh =P)

Men varför all den här nyfikenheten?, varför finns det där intresset?
HAHA, läste igenom inlägget nyss och det låter sjukt men jag skyller på min svenska + min skicklighet att förmedla det jag vill =P

Angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0