The Peacemaker is trapped

Det målas om och tapetseras i hallen just nu (vardagsrummet är klart) men eftersom det är just hallen, stället där man går igenom för att komma till ett annat rum =P så är jag fast här.
Jag har ju Religion B om 10 min >_<, jag måste till garderoben och ta mina ytterkläder!, but no phat man is working. Det är inte som om jag kommer dö, jag hittar säkert på urrsäkter för att inte gå till skolan men jag är faktiskt förkyld =(



Jag hatar bråk, konflikter och splittring, på något sätt så är jag en humanist eftersom jag älskar allt och alla (sounds wierd but true). Alltid när bråk uppstår inom familjen, kompisar, till och med främlingar, så försöker jag lösa det, jag slänger in ett gott ord här, övertygar, förklarar och försonar. And so The Peacemaker was born ^_^
The irony is att jag kan inte helt förvandlas till The Peacemaker när jag själv är inblandad, jag försöker verkligen men det går sådär halvt.
But then again så har jag svårt för att bli arg so maybe that balances it up =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0