Att inte bry sig

Är något som jag ofta gör, ibland lite för ofta.
Jag anser mig själv vara en väldigt enkel människa, jag kräver lite, jag håller för mig själv och gillar inte att blanda i mig i saker som jag inte har något att göra med (vare sig det är en diskussion eller någon sorts situation). Jag har (dåliga?) vanan att strunta i saker om de är för jobbiga, jag försöker alltid tänka på vad resultatet skulle bli om jag fick vad jag ville och om det var värt besväret, annars låter jag det vara helt enkelt. Vissa kanske tolkar det på ett negativt sätt, som att jag är lat, feg eller oansvarig, jag föredrar att se det som en bra lösning =P

Så om jag har något som gör mig deppig och irriterad, I just don't give a damn ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0