Edsviken

Jag växte upp här, kan inte fatta att jag inte varit där i snart 1 år, det stället får man inte glömma!
Ända sen jag var liten så har jag alltid varit dragen till vatten, på något sätt så känns det att jag hör hemma där och jag kan sitta i evigheter och bara ta in utsikten, lukten och atmosfären.
Drog dit med familjen idag för en promenad och lite fiske (en fiskarfamilj som oss tackar inte nej när det finns en chans att fiska =P)

Farsan fick upp 2 fiskar och jag tog chansen att fota =)

villa

     

P.S
Bilderna är tagna med mobilkameran, skitbra kvalité på de ju ^^

Kommentarer
Postat av: Susanne

Subhanallah.........Så mysigt det ser ut!
Japp jättebra kvalité;)

2008-05-05 @ 07:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0