Good or bad?

Jag har flera kompisar på msn som skriver adressen på sin blogg i sitt personliga meddelande (alltså det man kan skriva utöver sitt namn). Jag vet själv inte om det är så smart att göra det för det är egentligen bara 4-5 st på msn listan (av 50, 49 om man inte får räkna in sig själv, lol =P) som vet att jag har en blogg överhuvud taget. De flesta träffar jag inte så mycket faktiskt och jag är inte så nära de.

Sen är det inte hela världen om de läste min blogg men jag vet inte, känner mig inte helt bekväm med det.
Aja, de som hittar hit hittar =P

Kommentarer
Postat av: Bahlool

hehe hade sånt innan men slutade..många ska inte få läsa vad jag har för tankar politiskt...sen finns det idioter som har namnet i sin msn och aldrig skriver nåt hahaha

2008-05-08 @ 22:34:36
URL: http://bahlool.blogg.se
Postat av: Willikins

haha, nej men jag kommer troligtvis ge adressen till några specifika människor som t ex min bästa kompis hampan som jag nämner här i bloggen då och då =)

2008-05-09 @ 07:21:40
URL: http://Willikins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0