Grejer på gång

Kom hem för ett litet tag sedan, var ute med kompisarna, körde bandy, kolla lite på saw 4 men alla började dra då så vi sket i filmen =P

Jag skulle ha lämnat in 2 olika uppsatser, idag var det deadline för båda men jag har inte gjort någon utav de =P. Det är nästan bestämt nu (ska bara prata med sion), jag ska nämligen gå ett fjärde år på gymnasiet helt enkelt! ^^. Nu tänker ni säkert; "Ööh, måste vara värsta trög, och som om det är något bra att gå ett till år", ja det är bra faktiskt. Det här är min chans att plugga i den bästa skolan jag vet, alla de ämnen som jag fått dåligt på!. Det är många ämnen jag bara har G på istället för VG eller MVG bara för att jag var dum och lat, nu kan jag ta om alla de och höja mitt snitt =). Nej det där underbara gymnasiet kommer inte bli av med mig så lätt, jag som tänker bli lärare där också :D

Jag vaknade idag så trött på livet och dess bekymmer att jag bara ville gömma mig under täcket, nu känns det bra fan, det går framåt, förändringar på gång men det är bra förändringar, inte alla men de flesta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0