I want one too!!! >_<

Alltså jag vet inte vad det är som händer med världen för jag får fan anstränga mig tills jag hittar någon som gillar barn eller speciellt bebisar. Hur FAN kan man inte tycka om de här?

bebis2

Kolla hur jävla gullig!! Där, precis där har vi en av de bästa anledningarna till att leva, barn gör livet meningsfullt. Och vem skulle inte vilja ha barn? De är en del av dig och personen som du älskar mest av alla, en produkt av kärleken som man besitter för sin partner.
Barn är ett av livets stora under tycker jag, man får se hur de växer upp, man uppfostrar de, ser de lära sig och till slut bli vuxna. Och någonstans runt den tiden så får man se de sakerna som alltid får en att le, även 20 år senare.

I irak så tog jag hand om min morbrors son, jäveln var överdrivet gullig och jag blev så förtjust i honom. Jag blev som en mamma till honom, han grät efter mig när jag var borta, sprang så fort jag öppnade armarna åt honom och ville inte somna någon annanstans än i min famn. Där fick jag höra att om man älskar någon så får man den kärleken tillbaka. Jag tror fortarande på det, min morbrors son var beviset. Jag insåg att jag verkligen älskade honom och han älskade mig tillbaka. Haha, kom ihåg nyss hur jag matade honom, han spottade ut det och så började han skratta, haha gulliga unge ^^

Barn är bara helt underbara! Men innan jag går så får ni kolla på en mer bild =P

bebis3

HAHAHAHAHAH, tjockiiiiiis! ^^

Kommentarer
Postat av: umzacharia

Hahha,liknar min Jenneh...Lika go o tjock=)

2008-05-22 @ 10:49:54
URL: http://umzacharia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0