Love, and all the things in between

Något som är jobbigt med att vara kär? - Att vara kär =P
Att vara kär för med sig andra känslor än kärlek och beundran till en person, det finns andra, mindre roliga känslor som kommer med i bilden; Svartsjuka, Paranoia, ibland ångest eller känslan av hjälplöshet och rädsla. Rädsla för att inte kunna träffas, rädsla för att göra dumma saker och mycket annat. Till slut sitter man där och grubblar över saker som aldrig skulle hända eller över saker som är helt normala.

Men det som är mest fascinerande (ja, jag sa fascinerande tro det eller inte =D) är den här önskan av att bli av med känslorna...men ändå inte. Ibland är det tufft, och ibland är det det bästa som har hänt dig.

Jag har fått höra att jag är dum i huvet av alla de sakerna jag sagt om henne, att jag är knäpp men jag säger; nej, det är resten av världen som är knäpp som inte ser dig och hur du är.
Besides, man blir ju lite knäpp när man är kär =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0