Luv

Jag trodde att jag skulle bli fri någon gång. Hoppades på det i början, blev mer säker på det senare men nu vet jag att det inte går. Det känns alltid som om jag kommer närmare segern, målet, det som skulle släppa mig fri men det tar inte långt tid tills jag är tillbaka där jag började, nästan tillbaka till där jag var ifrån början då det var mer som besatthet än riktig kärlek.
Jag önskar ibland att jag kom på ett sätt att visa kärlek på ett annat sätt än att beröra, smeka och kyssa, eller att förgäves försöka klä i ord den kärlek som brinner inom en, som gör en både svag och stark, ledsen och glad, oåtklomlig och samtidigt sårbar.
Dagdrömmarna och önsketänkandet hänger kvar, fastän man har mer koll på det nu, farliga grejer det där. Tänker man för mycket på det så börjar man tro på det.

Och sen så har vi den där. Frågan. Den farliga Frågan. Den som är orättvis, den som inte borde frågas, sägas eller tänkas. Den som kan öppna såren som läkts inte så länge sen.


Vafan, det känns fegt att skriva allt här. Känns som om man gömmer sig bakom datorn. Men det är inte som om jag kan komma fram och bara; "Låt oss prata om mina känslor, that'll be fun", ifrån ingenstans sådär =P Och det är inte så att jag behöver prata om de eller så. Skriver ner mina tankar bara =)

Kommentarer
Postat av: Bahlool

kvinnor är kvinnor..en tjej jag varit kär i i många år, trodde jag jag varit över..sen kom hon in i mitt liv, bad om ursäkt och antydde att hon var intreserad av oss två tillsammans..när jag började tala i de banorna och var öppen med mina känslor fick jag skit..så min vän..be a swine..be a big swine och du får henne ;)

2008-05-15 @ 21:54:40
URL: http://bahlool.blogg.se
Postat av: A

Bahlool, tro inte att du kan uttala dig i allt.

2008-05-15 @ 22:41:20
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se
Postat av: Willikins

Jag är inte så säker på om att "få henne" är det som jag vill. Eller det som kommer hända =P

Jag har oturen att blivit olyckligt kär, och även om varje fiber i kroppen skriker efter henne så får jag helt enkelt inte lyssna längre. Har inget val =/

2008-05-16 @ 15:23:50
URL: http://Willikins.blogg.se
Postat av: Bahlool

Jag kan och gör det..passar det inte så läs inte vad jag skriver? Bara för att du inte vill inse sanningen betyder inte det att det inte är sant..när fan har du varit attraherad av en kille som varit snäll mot dig? och gjort allt för dig?..du kan läsa the game av Neil Strauss jättebra bok om hur assholes får tjejer ;)

Wenta et7eb haya el habla? hahahahah

2008-05-16 @ 22:50:01
URL: http://bahlool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0