Min dag

Idag så drog jag iväg till stan efter skolan för att träffa syrran (hon var redan där), hade väldigt roligt =)
Jag måste bara först och främst säga att Science fiction bokhandleln i stan är den COOLASTE butiken någonsin!!! =D Efter att ha trätt in i butiken så slog det mig att jag kom fram till paradiset, så mycket älskar jag böckerna och sakerna som de sålde där, precis min smak av det jag tycker om att läsa och ha (eftersom de hade också småprylar)

Jag köpte min studentmössa, 400 jävla spänn, vilken ripp off!!! >_<. Om jag hade pengar vid den tidpunkten så skulle jag köpt en ifrån skolan och skulle då få namnet på skolan och min val av text i snygg guldfärgsliknande sådära, bara för typ 300 någonting.
Sen lallade vi runt i butiker, såna där äkta "köp-souveniers-ifrån-sverige-affärer"....ok de hette så men ändå =P
Nej men det fanns skitcoola butiker, luvley, ska typ dra till stan på lördag med brorsan tror jag, not done med sci-fi bokhandeln än =P

Jaa, familjeproblemen är så gott som lösta ^^, har hög frånvaro i skolan, får kanske inte studiebidrag nästa månad men nu när jag kan fokusera på studierna igen så måste jag ta igen.
Kommer förhoppningsvis tillbaka med något mer meningsfullt att skriva om än min vardag xD

P.S
Jag såg den dagen 3 personer ifrån skolan som jag känner, en av de en LÄRARE! Mitt i gamla stan =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0