Onödig info

Senaste dagarna har jag inte varit hemma mycket faktiskt. På fredag efter skolan så tog jag tåget med brorsan när han var på väg hem ifrån jobbet, sov över och drog till stan nästa dag. Det var så överdrivet varmt att jag höll på att dö (inte egentligen men mina jeans är ett helvete nu när det är så varmt, sen så får man inte glömma att man har en hårig arab att göra med hära =D)

Kom tillbaka till brorsan för att dra ut på kvällen med honom och hans kompis, skulle ut på klubb för första gången i mitt liv. Jag tycker verkligen att det är inget ställe för mig, jag passar helt enkelt inte in av flera anledningar men jag tänkte att jag skulle prova, skulle säkert bli med brorsans och hans kompis upptåg =D
Men vi väntade och väntade men kompisen kom aldrig, svarade inte heller på sin mobil så det blev inget, kanske lika bra tänker jag nu, kanske var det ett tecken, kanske borde jag inte vara på ett sånt ställe.

Hur som helst så har jag missat bussen när jag vill hem, I'm stuck here =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0