Shame I can't play The Game

"The Game", och med det så menar jag att flörta, stöta på osv, är jag verkligen inte bra på. In fact, jag tycker att jag inte ens vet vart eller hur jag skulle börja, eftersom 1: Jag är blyg, gör jag något lite dumt eller som är för våghalsigt för mig så blir jag röd i ansiktet, thank god att jag är lite brun så det märks inte så tydligt =P Och 2: I don't want to play the stupid game >_<

Kalla det fånigheter, önsketänkande eller vad som helst men min idée av att bli ihop med någon skulle inte vara genom att flörta eller så, det skulle vara genom att spendera tid tillsammans. In fact, att försöka fixa något med personen i fråga ska vara det sista man har i tankarna när man är runt dom. Det ska komma naturligt, båda sidorna skulle bli förtjusta i varandra bara genom att lära känna varann och sedan visa att man tycker om den personen.

Man kan ge komplimanger, hålla hand, smeka kinden eller varför inte en puss på kinden?, något som jag tycker är mycket mer känslosamt än en kyss. Kyssas kan man göra för njutning, tänker jag, men en puss på kinden, det är något man ger liksom så för mig är det mycket betydligare, känslomässigt, än en kyss.

Mycket om relationer och sånt på sistone, sry, kan inte få det ur huvet, lika bra att jag skriver av det =P

Kommentarer
Postat av: Bahlool

wallahi chenet methlek..bas el mushkila el banaat may reedan wa7ed shareef...wel 7ussain mako sharaf bel dunya

2008-05-17 @ 22:53:59
URL: http://bahlool.blogg.se
Postat av: Willikins

Then I guess I'll disapoint them ;P

Vill de inte ha en sherif (haha, min brorsa heter Sheriff ^^) så får de helt enkelt leta någon annanstans. Och jag får göra detsamma, de som förlorar på det ;)

2008-05-17 @ 23:06:09
URL: http://Willikins.blogg.se
Postat av: Bahlool

ja men du blir lika bitter som mig habibi..man gör allt rätt..behandlar dem som drottningar och det enda man ser är hur de v äljer skitkillar..till slut kommer du avsky alla dem lol..naqisatun aql we deen
hitta dig en vettig muslimsk shiabrud..trust me mkt bättre
krälek somdu och jag tror på finns ej :)

2008-05-18 @ 04:30:30
URL: http://bahlool.blogg.se
Postat av: Willikins

Hoppet är det sista som lämnar människan =P

2008-05-18 @ 08:55:08
URL: http://Willikins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0