Shit!

Idag träffade jag den kåtaste tjejen någonsin i hela mitt liv!!! O_o
Jag menar, alla vet hur killar är, ja vi tänker på sex, nästan hela tiden, att sedan öppet visa det eller inte beror på från person till person. Fast oftast brukar killar vara öppna om det......tycker jag i alla fall =P

När det gäller tjejer däremot så är det nästan tvärtom (at least I think so, det här är inte exakt vardagliga ämnen =P). Jag vet att de kan prata om sex och så när det ämnet kommer upp, men brukar väldigt sällan ta upp ämnet själva.
Personen som jag träffade på idag, den här överdrivet kåta tjejen överraskade mig totalt. Jag vet att ALLA är något sexuellt aktiva, vare sig om de har en partner eller inte men att den här tjejen öppet pratar om hur hon kollar på porrfilmer....
Igen, ja det är säkert mycket mer normalt än vad jag tror men det är en skillnad att veta det och att höra det. Väldigt ärligt och öppet såhära.

Jag satt där med min kompis, den kåta tjejen och hennes kompis och pratade allmänt om sex. Min kompis kommer sedan med en väldigt rolig fråga till oss alla; "Vad skulle du göra om du fick vara en tjej/kille för 24 timmar?" Byta kön alltså, magiskt sådära. Mitt svar var väldigt enkelt; "Touch mah boobies aaaall day :D", min kompis sa samma sak och sedan den kåta tjejen; "FY FAN vad jag skulle runka....jävlar alltså"

That is one horny girl. Jag är fan rädd för henne nu =P

Kommentarer
Postat av: Bahlool

du är ju inte mkt bättre :P

2008-05-16 @ 22:47:55
URL: http://bahlool.blogg.se
Postat av: Willikins

Har jag inte sagt, bara det att det finns en skillnad mellan killar och tjejer =P

2008-05-17 @ 08:41:13
URL: http://Willikins.blogg.se
Postat av: Bahlool

hehe trodde jag också..jag tyckte det var konstigt att de svor och ville själv inte svära inför dem..men i ett samhälle där de måste mäta sig med män så försöker de stackarna spotta längre och pissa längre än männen :P

2008-05-17 @ 21:54:14
URL: http://bahlool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0