Skitsnack

Jag har fan för mycket pluuuugg! >_< orkar fan inte längre, vill bara skita i allt så jag kan få lugn och ro, very close to actually do it.
Imorgon är det mönstring, jag hade missat första tiden så det är bäst att jag drar den här gången =P. Jag vet faktiskt inte om jag ska göra lumpen eller inte, först var jag intresserad men jag är inte helt säker, det är 50-50, kanske kommer jag göra det om jag får en bra position, en som jag är nöjd med =)

Jag tänker berätta något sånt som är lte skämmigt och jävligt konstigt om mig, något som hänt de senaste 2 veckorna. Varje gång morsan ropar mig så blir jag bajsnödig =P, I don't know how, I don't know why, but I do. Messed up shiet =P

Börjar bli nervös inför studenten nu. Det är inte det att jag ska ta studenten som gör mig nervös, det är människorna som jag inte kommer se längre ='(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0