Slow

Det känns trögt. Alltihopa. Bloggarna är tysta (inte som om de utstötte ljud men vafan ni vet vad jag menar =P), allt är bara så tyst tycker jag. The calm before the storm kanske. Eller så är det bara jag. Verkligen trött, orkar inte med något. Till och med bönen har jag slarvat med vafan, ber de första 3 och gör inte de sista 2 =/

Men som tur är så är sommarlovet här snart. Behöver det, ser fram emot att jobba, måste komma in i något nytt, måste syssla med något, kommer kännas bra =)

Hmm, det är inte mycket annat att säga. En tom/tråkig period just nu, det är i såna här tillfällen då man vill sätta tiden på fast forward för att gå förbi den här perioden. Tycker det är synd att jag får vara såhär nere precis vid slutet av skolan då jag borde vara glad, ta studenten och allt.
Aja, ingen idé att babbla om något som inte ger någon nytta =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0