The Notebook

Ok, jag tycker vanligtvis om sci-fi och fantasy filmer, fiction, påhittat, helst med någon som har en superkraft eller någonting =P men jag har velat se the notebook skitlänge och kunde inte vänta längre.

Jag säger bara det här; Vill du veta vad true love means?, kolla på den filmen.
Jag trodde att jag hade något sånt, and in a way, I do, men det är fortfarande inte DEN DÄR kärleken, you know?
If it was så skulle jag inte sitta och skriva det här, jag skulle inte kunna titta på något annat än henne och jag skulle inte kunna leva utan att hålla om henne, but here I am =P

Jag vet inte om det ens är möjligt att vara så förälskad i någon, att man blir bokstavligt galen om man är inte tillsammans med honom eller henne. All I know is, om jag möter någon sådan, så skulle jag antingen leva med den personen eller inte leva alls.

"The best love is the kind that weakens the soul, and makes us reach for more and brings fire into our hearts and peace to our minds"
- The Notebook

Kommentarer
Postat av: Bahlool

hehe så känner jag för en person..hon kom in i mitt liv..antydde att det fanns nåt mellan oss och att hon ångrade sina beslut några år sedan..när jag blev ännu mera galen i henne dissade hon mig och började tala om vänskap..jämförde min vänskap med den vänskap hon har med andra och insåg att jag inte skulle få kärlek eller vänskap..och trust me jag var helt galen och är det fortfarande..5 år senare ;)

2008-05-05 @ 23:53:30
URL: http://bahlool.blogg.se
Postat av: Willikins

Jag har alltid tyckt att kärlek är både en välsignelse och en förbannelse =P

2008-05-06 @ 08:38:32
URL: http://Willikins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0