Ah, my dear books

Just nu, så har jag inget speciellt för mig. På en längre tid alltså =P Suttit hemma nu i 2 veckor och inte gjort någonting förutom sitta på datorn eller läsa ^^
Feels kinda pointless men jag har verkligen saknat de där dagarna då jag kunde ligga i sängen hela dagen och bara läsa för att sedan bli yr så fort jag går upp ur sängen =P
Men nu måste jag skärpa mig, ett nytt jobb är nära till hands och skolan har man ju fortfarande inte blivit av med. Än så länge så var det här det bästa meningslösa inlägget jag kunde komma på ^^

Kommentarer
Postat av: kattälskare

VI VILL SE DIN KAAATT!!!!!

2008-10-11 @ 22:38:46
Postat av: Willikins

HAha, jag här tänkt skriva om hennes äventyr men jag vill också sätta upp bilder på henne, ska faktiskt ta och göra det snart =P

2008-10-12 @ 15:23:21
URL: http://willikins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0