Revisor?

Jag har sprungit hela dagen idag på ärenden för hushållet, fick till och med strunta i den enda lektionen jag har på hela dagen och det efter att jag satt där i skolan och väntade på att den skulle börja, men ärendet kunde inte vänta =P
Så nu har jag varit i banken ungefär 5-6 gånger, flyttat över pengar hit, dragit ut där, satt in här och betalat en massa. Det tog mig verkligen hela dagen, förvånande nog. Borde fan bli revisor, så som jag fixar till här hemma, too bad att jag är sämst på matte =D

Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha, då blev du ju iallafall inte uttråkad pga för lite att göra ;)

2008-10-02 @ 19:51:06
Postat av: Willikins

Men att "vara revisor" för en dag var inte direkt kul heller ;P

Skulle hellre ha suttit och latat mig med en bok ^^

2008-10-03 @ 09:47:48
URL: http://willikins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0