Boring stuff

Det har inte blivit många uppdateringar här men inte mycket har hänt. Jobbar på som vanligt, bara det att jag jobbar på morgonen nu, 9-17 eftersom det är Ramadan, mycket, mycket lättare att fasta då.
Katten är hur gullig som helst, går runt och har utforskat det mesta av hemmet, bara några ställen kvar som hon känner sig osäker på, annars är hon lekfull som fan, kan inte fatta hur mycket energi de katter har alltså =D. Frida har vi kallat henne, ferida på arabiska =P, borde lägga upp ett par bilder på henne fan.

Annars så har jag inte mycket tid och det hatar jag, jag som hade aldrig något för mig och för mycket tid att bli av med doing nothing, jag som åt bara för att jag inte hade något annat att göra, hinner knappt sitta på datorn =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0