Laziness vs Duty

Fan vad jag är trött, inte bra att jobba på fredag och söndag, de dagarna då jag är ledig ifrån jobbet alltså =P
Nu är det ju Ramadan, vet inte om det verkligen gäller idag, många säger olika men alternativen är antingen idag, imorgon eller överimorgon. Tycker det är kul att Ramadan äntligen är här, känns som åren bara flyger förbi och jag har ju tänkt fasta månaden ut och inte missa 1 enda dag ^^

Eftersom det är just Ramadan så ska man naturligtvis bättra på sig själv och nu när jag pratar om att "bättra" sig själv så låter det kanske lite hycklande, att man kanske inte gör ett lika gott jobb under resten av tiden men så är inte fallet. Denna månad är en helig månad och det gäller då verkligen att göra sitt bästa, även om man får gå ur sin egen väg för att hjälpa någon annan.
Anyways, nu blir det strängare regler, don't let yourself down =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0