Life ups and downs

Nu går det ner. Sant, det är eid, Ramadan är slut men ändå så är det jobbigt just nu. Det funkar inte på flera håll.
Det första är jobbet som börjar tära på en riktigt ordentligt nu och man pallar bara inte, måste allvarligt leta efter ett jobb med en stabil lön på 90/h annars kommer jag dö fan.
Sen så är det här hela med hur man har gjort ifrån sig under ramadan och jag måste erkänna att jag gjorde skitdåligt. Jag fastade bara de första 3 dagarna och fick sen en migränattack PRECIS när jag tog min första tugga när det var ftoor. Efter det så fasta jag inte och för att göra det värre så slutade jag till och med att be, just under den här månaden också som betyder så mycket =(

Det värsta var typ igår. Jag lacka på farsan och vände honom ryggen fastän han ropa på mig. En timme senare så blev jag "uppläxad" och skammen åt mig levande, jag hade blicken på fötterna och jag ville bara begrava mig själv på plats. Hur kunde jag göra så mot honom?, jag av alla människor borde veta bättre än att göra sådär. Oförlåtligt, jag får gå och be om ursäkt.

Livet är tufft men det gäller att kämpa, inget kommer gratis =P

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det var tråkigt att "höra", kheir inshallah.



Eid mubarak:)

2008-10-01 @ 13:23:43
Postat av: Willikins

Eid mubarak på dig också =)

2008-10-01 @ 17:35:19
URL: http://willikins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0