Cool vids

Just nu så är jag väldigt "musiksugen", lyssnar på en del musik, sitter och tränar då och då med min ukelele också and stuff like that. Men eftersom jag inte har något bättre för mig så tänkte jag lägga upp några skitbra personer/musiker som kan spela sitt instrument jävligt bra, några som inspirerar mig =)




Det här är jake morley, såg hans video precis nu faktiskt men blev imponerad av honom =)



Det här är snubben som alla snackar om, Andy Mckee, en av världens bästa, utan tvekan =)



Den här snubben, DavidMeShow är jävligt duktig eftersom han kan spela så många instrument, har skitbra musikkänsla också. Hela den här låten har han spelat och kompserat själv =)

Kommentarer
Postat av: Willisliskins

Prader Willi, asså.. Snälla, skriv ett nytt blogginlägg!!! Det behöver inte ens handla om ditt liv, det kan handla om bajs, fysikens lagar eller den där tjockisen i skolan.. han som kollar på vad andra gör på datorn.. och smn.. <<<< Det står inte "saman".. så du vet! ;)



Fast om det är så att du är en man av integritet och du vill inte sänka standarden på dina blogginlägg.. Då förstår jag.. men skriv om bajs.. det går alltid hem hos folk!!

2009-04-20 @ 18:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0