Da germfactory

Som vanligt så har jag inte skrivit något nytt på ett tag, bloggen verkar inte vara prioterad men vem vet, kanske blir jag intresserad för att blogga mera i framtiden =P Fast jag har ju en ursäkt i alla fall och det är att min dator är på lagning, sitter på någon av de andra när jag kan.
Anyways, det är väldigt lite jag har att göra på dagarna förutom de 2 lektioner som jag har varannan dag =P, alla böcker är utlästa så jag har börjat rita för typ 1,5 vecka sen, haha. Jag ser alla de här snuttarna på youtube, hur folk skissar så otroligt snyggt och jag blir avundsjuk. Jag har alltid varit intresserad för det men gav det inte någon uppmärksamhet eftersom jag är skitdålig. Men nu så har jag kollat på tutorials och så, ritat mycket och lärt mig en del, några blev till och med hyfsade =P, jag kanske kan sätta upp de någon annan gång =)

Just nu så kallar jag hemmet för "The germfactory" eftersom alla är sjuka, influensan har slagit oss hårt och alla stönar, snorar och hostar =P, alla förutom katterna och brorsan är friska. Det är nu andra dagen sen jag blev sjuk och är väldigt svag, kan knappt lyfta upp mig själv ibland men det gäller att vänta ut den.
Anyways, hoppas att ni är glada över att ha läst ett fullkomligt meningslöst inlägg ^^

Kommentarer
Postat av: En läsare

Jävligt ädelt av dig att ta hand om dem flesta i familjen och detta var inte ett meningslöst inlägg. Varje inlägg, som kretsar runt din vardag, gör mig bara ännu mer övertygad om att du är 100 % guldhjärtad och intressant.



Fortsätt skriva och.. hang in there? :P

2009-01-12 @ 09:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0