Dull

Jag vet inte hur länge till jag kan klara mig utan min kära data =P Den är fortfarande på lagning och jag har inte hört något sen de hämtade upp den.
Mina dagar är tråkiga, det finns inte mycket som jag kan göra förutom att spela lite ps2 men jag blir lätt trött på den fronten eftersom jag inte har några bra spel. Det finns en jag vill absolut ha och det enda som krävs är en tom cd-skiva som kan köpas på 20 spänn men när jag väl kommer till affären så har de packat upp och rymt iväg, lokalen är nu tom =/

Det jag verkligen behöver just nu och som kan göra både mig och familjen nytta är ett jobb. But it seems as if fate itself works against me when it comes to work. Jag skickar ansökningar hit och dit, verkligen försöker men de flesta av mina ansökningar kommer inte ens fram, jag får ett konstig meddelande som säger "Undelivered message" eller nått. Ett automatiskt meddelande som inte går att svara på och som endast vill berätta att ditt mail kom inte fram.
Hmm, jag undrar om det är min hotmail adress som uppfattas som skräppost, för det har hänt FÖR många gånger. Vadå kan datorer nu identifiera invandrar-liknande hotmail-adresser och "ta hand om dem" direkt? what the hell is going on? =P

Anyways, har bara inte skrivit något på ett tag, ville göra det. Kanske skriver jag ett meningsfullt inlägg snart, jag har ju tråkigt, haft det på ett tag så jag funderar på att gå i en "Though-hibernation", ni vet, tänka lite djupt, filosofiskt, hur vi människor lever, varför blod smakar som metall, that kinda stuff =)

Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0