That scary, uncertain future

My uncertain future. This is one of those times when you want to fast forward your life for a year or three =P

Är ofta ensam hemma nuförtiden då föräldrarna och syrran är bortresta. Bröderna jobbar och jag sitter hemma och har sommarlov =). Har letat jobb som vanligt men inte fått något. Boring. Tänkte dra på fest, for once in my life men det sket sig. Igen med brorsan, kusinen och några sköna grabbar men det visade sig att man måste vara 21 för att komma in. Och ännu en gång, kryssning den här gången under helgen, men det fanns bara platser för pers över 24 =/

Så jag tar det som ett tecken från gud. Festande är inget för mig, och fastän jag vill gärna träffa någon så är en flickvän bara huvudvärk i slutändan =P
Bäst om jag fokuserar på plugget. Det är typ det som kommer hålla mig upptagen de närmaste 4~ åren.
Until then, I'll just be hanging around with friends and taking it easy ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0