GIEF!

Ja hörrni, mina dagar är inte så spännande, går till skolan de få dagar jag har och kommer tillbaka är typ det jag har gjort den senaste månaden, har inte varit ute med kompisarna så mycket faktiskt, alltså har det varit tråkigt >_<

Men det finns något som jag har velat ha skitlänge, något som jag har tänkt mig köpa varje gång studiebidraget kommer (då jag inte har något jobb...ÄN >_<) men som ändå inte blir av, och det mina vänner är en Ukulele =D
Låt mig förklara =P. Jag gillar små saker. Väldigt mycket. Sant är det också att "good things come in small packages" (tänk på det nästa gång tjejer, LOL och där sabba jag hela inlägget =P). Sen så är det så att jag alltid velat spela något instrument och en ukulele verkar vara enkelt och något som passar mig.
Det kommer alltså vara något jag kan ha kul med och förhoppningsvis bli bra på =)

Jag har sedan länge kollat in vart jag kan köpa en, www.musikbörsen.se
Det kostar bara 295 spänn, det finns olika färger men jag tror att jag kommer ta svart ^^

          


Fan vad längesen jag hade någon bild i ett inlägg =D

Kommentarer
Postat av: Ukulelepojken

Jag och polarna ser fram emot ditt första ukulele-riff. Du kanske kan göra detta till ett projekt?!?!?! Nej.. verkligen inte :)

2009-03-13 @ 10:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0