Hey again

Woow, nästan en hel månad senast jag skrev något, and yet så har jag fortfarande några envisa läsare =P
Jag skriver inte så ofta eftersom det känns som om jag inte har något att säga. Det som jag vill säga har sagts....
Sen så går jag bara runt, med samma tankar som jag alltid haft. De kommer igen och igen, i en oändlig cykel, men varje gång så verkar de vara nya, såna eyeopeners.

Alltid är det de samma. Hur jag hatar förändring, något trams om "kärleksliv", min situation som en religiös människa och ibland någon nyhet som nyligen hänt, det är de sakerna jag brukar skriva om.

Hmm, nu funderar jag allvarligt på att lägga ner om jag inte hittar något jag kan regelbundet skriva och tänka på.
Nyeh, få se hur det går, nu måste jag åka till skolan =P

Kommentarer
Postat av: alyssa

hehe = ) visst e det jobbigt att känna så.. men det e sant.. känns meningslöst med en blogg nuförtiden : ( hehe...



fan alltså, vet du var man får tag på ett moderkort mer än på ebay? (A) ehe ehe..

2009-03-03 @ 13:06:51
URL: http://alyssas.blogg.se/
Postat av: Willikins

Nah, sry, jag har alltid köpt garanti på mina datorer =P

2009-03-03 @ 13:59:06
URL: http://willikins.blogg.se/
Postat av: alyssa

det har jag med din arab!! till och med försäkring... men de gäller bara ett år : ) för datorn är köpt på kvarndammen... så att man får bygga om i den själv, och att köpa ett moderkort visade sig vara billigare än att köpa den förälängda försäkringen.. ; )

2009-03-03 @ 16:10:40
URL: http://alyssas.blogg.se/
Postat av: Bill Gates

Hörru du, Alyssa. Ett bra ställe att kolla på efter moderkort kan vara www.webhallen.com. Riktigt bra grejer, skaru veta.



Annars är det lite synd att Willikins överväger att försumma denna blogg. Jag gillar alla inlägg jag läser på din blogg och du är en väldigt djup och intressant människa.

2009-03-06 @ 10:42:11
Postat av: alyssa

du "bill gates" du bör veta vad du pratar om innan du ger någon annan tips.



hade mitt moderkort verkligen funnits på webhallen så hade jag ju självklart köpt! men det finns inte = ) sådeså.... men ja har fixat det, jag e tekniskt lagd - trots att jag är tjej :P



aa håller med, nej willikins, lägg ej ner... men skriv bara när du känner för det = )

2009-03-09 @ 18:29:27
URL: http://alyssas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0